Ameide verliest van leep Vuren

3e klasse C

3 oktober 2020 15:00

EjatKnxWkAERw82.jpg

AMEIDE • De toeschouwers achter het hek aan de Kerkweg en op de fruitkisten zagen de thuisploeg met 2-4 verliezen van een sterk acterend Vuren.

"Een leep en goed voetballend ploegje, met drie enorme snelle aanvallers. Daar hadden wij geen grip op, net zoals de voorgaande wedstrijden eigenlijk. Met mijn spelers ga ik de komende trainingen eens goed nadenken hoe we niet telkens in het mes moeten zien te lopen", aldus Ameide-trainer Gert-Jan Westerhout.

"Na een goede voorbereiding hebben we na drie wedstrijden pas drie punten en dat is teleurstellend." De doelpunten van Roel de Kruijk en Jorian de Hoop waren niet voldoende, simpelweg omdat Vuren er vier maakte.

50413092642_73c421147a_o.jpg

AMEIDE – Vuren is de competitie ronduit goed begonnen. Na een 2-4 zege bij Ameide heeft de ploeg van Rick Kolff nu zeven punten uit de eerste drie wedstrijden.

“Hier met 2-4 winnen is sowieso prima en ik vond het ook nog wel terecht”, zei Kolff. “Ameide kan goed voetballen, maar voerde dat af en toe te ver door. Wij hebben dat heel effectief bestreden en de meeste kansen gekregen.”

Vuren ging met een voorsprong de rust in. Ryan van Wijk opende de score, waarna Ameide direct weer langszij kwam. Bas van der Vliet maakte de 1-2.

Na de 1-3 na rust van Fabian van Horssen kreeg Vuren het even lastig. “Zij hadden Erik de Kruijk in de rust ingebracht en na de 2-3 hadden we moeite met hun spel. Nadat we het achterin wat hadden omgezet en zij met tien man kwamen, hadden we het weer aardig onder controle”, zei Kolff. Fabian van Horssen bepaalde met zijn tweede van de middag de eindstand.

Bron; www.regio-voetbal.nl

Merr foto's van Gerco van oort zien? Kijk hier.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!