VR1 dicht bij een puntje, maar raakt weer een speelster langdurig kwijt.

SV Noordeloos VR2

Ameide VR1

6 oktober 2018 12:30

Op deze prachtige zaterdagmiddag treden onze dames/meiden aan tegen Noordeloos. Een ploeg waar we vorig seizoen redelijk gelijkwaardig aan waren, thuis werd er gewonnen en uit verloren.

Wel heeft Noordeloos dit seizoen een 3e (7tegen7) vrouwenteam toegevoegd, dus het zou zomaar kunnen dat we tegen een gedeeltelijk ander team spelen.

Naast de waslijst langdurige blessures (Anne, Marijke, Naomi en Desiree) moest Fabienne helaas ook geblesseerd afzeggen en Lindsay genoot van een korte vakantie.

Gelukkig waren Destiny en Bernadette weer eens in het mooie blauwwit te bewonderen en in de 2e helft bleken deze kleuren ook Sanne prima te staan.

Ameide begon prima aan de wedstrijd. Faith en Sofie (die elkaar vandaag goed wisten te vinden) combineerden, maar het schot werd gepakt door de keepster.

Beide keepsters waren aan beide zijden de beste speelsters op het veld. Ook onze Sophie, die er natuurlijk wel eens de balen van heeft als er weer eens 9 of 11 tegendoelpunten invliegen, was uitstekend op dreef en pakte een paar prima ballen. Zo werd het een leuke gelijkwaardige wedstrijd waar Noordeloos helaas aan het langste eind trok na een ongelukkig moment in de verdediging waar Sophie misschien ook wel een vrije trap had moeten krijgen.

Achter, ondanks de nederlaag, opgewekte gezichten: eindelijk weer eens een lekkere wedstrijd. Minder leuk is dat aanvoerster Joelle vandaag al in de 1e helft het veld af moest met een zware enkelblessure, die zijn we tot de kerst kwijt L

Zaterdag komt VVAC naar meihoven ,op voorhand een zware tegenstandster. Wish us luck ………..