Algemene informatie

Lid worden?

Wat leuk dat je lid wilt worden van onze voetbalvereniging. Van harte welkom.
Als je het nog niet zeker weet kun je gratis meetrainen en proberen of je het leuk vindt. De eerste 3 maanden zien wij als proefperiode. Deze maanden zijn gratis en dan kan het lidmaatschap op ieder moment worden opgezegd. Als je na 3 maanden niet hebt opgezegd gaan we er van uit dat je lid blijft en zullen we vanaf dan de contributie in rekening brengen.

Trainingen en wedstrijden
Trainingen zijn doordeweeks, maandag tot donderdag tussen 18.00 en 20.30, afhankelijk van leeftijd en team. De wedstrijden zijn op zaterdag. Alle teams trainen twee keer per week en spelen wedstrijden. Alleen bij de JO7 wordt één keer per week getraind. En aan wedstrijden wordt bij de JO7 pas meegedaan wanneer de spelers daar voldoende aan toe zijn. De KNVB bepaalt de competitie-indeling en tijden, maar meestal spelen jongere teams in de morgen en naar mate ze ouder worden, verschuift dit naar begin van de middag. Senioren spelen in de middag. Bij de jongere teams zijn er per seizoen 4 blokken van 5 tot 6 weken met wedstrijden, bij oudere teams wordt dit aangevuld met toernooien, bekerwedstrijden en oefenwedstrijden. Alle speeltijden zijn te vinden op voetbal.nl en de programma-pagina.

Wat je zelf moet regelen
Om te voetballen heb je voetbalschoenen en scheenbeschermers nodig, hier moet je zelf voor zorgen. Een wedstrijdtenue krijg je van de club. Bij de trainingen is sportkleding gewenst, met - afhankelijk van het weer - korte of lange broek en mouwen.
Van minderjarige leden wordt verwacht dat de ouders een bijdrage leveren in tijd. Ze worden opgenomen in een rijschema voor uitwedstrijden. En in een was-schema om de tenues te wassen. Als het mogelijk is, wordt hulp bij trainingen of als scheidsrechter/grensrechter op prijs gesteld. En natuurlijk verwachten we u regelmatig langs de lijn om aan te moedigen.

Instromen en aanmelding
Het gemakkelijkste is om aan het begin van het seizoen (eind augustus) of na de winterstop (eind januari) in te stromen, maar je kunt ook tijdens het seizoen opgeven en vaak meteen starten.
Meld je aan en wij nemen contact op in welk team je kunt gaan meetrainen tijdens de proefperiode. Na de proefperiode wordt je definitief ingedeeld in een team (dat kan hetzelfde team zijn of een ander team). Alle spelers en teams worden opnieuw ingedeeld aan het eind van het seizoen en als daar aanleiding voor is soms ook tussentijds.
Na je aanmelding zorgen wij dat je ook direct bij de KNVB (de Koninklijke Nederlandse VoetbalBond) wordt aangemeld. Je mag dan aan wedstrijden meedoen en bent verzekerd bij ernstige ongevallen.

Wanneer je meer informatie wilt kun je altijd even bellen, mailen of appen. De gegevens van het bestuur en jeugdbestuur vind je hier.

Om je op te geven als lid kun je gebruik maken van het digitale Aanmeldingsformulier.

Algemene contributiebepalingen

• Lidmaatschap is mogelijk voor iedereen vanaf 5 jaar.
  • Het verenigingsjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni.
  • Eventuele contributie-verhogingen worden jaarlijks in de Algemene Ledenvergadering vastgesteld.
  • Voor jeugdleden met ouders die een laag inkomen hebben is het mogelijk een aanvraag in te dienen bij de Stichting Leergeld.
  • De contributie bedraagt:

Overzicht Contributie             VV AMEIDE  Seizoen 2023-2024*

Betaling per kwartaal, vooraf;

Betaling per jaar, vooraf;

4x €  60,60 = € 242,40

€ 222,20 **

4x €  36,90 = € 147,60

€ 135,30 **

Pupillen

4x €  29,70 = € 118,80

€ 108,90 **

Rustende leden

4x €  14,85 = € 59,40

€ 54,45 **

Donateurs

n.v.t.

€  17,50

*  - Peildatum 01-01-2023 ** - 1 maand korting

Wijzigingen
Voor wijzigingen kun je gebruik maken van het digitale Wijzigingsformulier.

Opzeggen
Voor het opzeggen van je lidmaatschap kun je gebruik maken van het digitale formulier Opzegging Lidmaatschap.

Opzeggen van het lidmaatschap in de loop van een verenigingsjaar (seizoen)

• Afmelden als lid kan uitsluitend schriftelijk plaatsvinden, dit door middel van het formulier Opzegging Lidmaatschap.
  • De contributie is, in principe, voor een geheel voetbalseizoen verschuldigd.
  • Opzeggen van het lidmaatschap met terugwerkende kracht is niet mogelijk.

Eventuele af te handelen zaken, zoals overschrijving, etc., worden pas in behandeling genomen zodra de ledenadministratie een melding heeft ontvangen dat de contributiebetalingen zijn ontvangen en alle artikelen die u mogelijk in bruikleen hebt van v.v. Ameide zijn ingeleverd!

Ledenadministratie

De ledenadministratie van v.v. Ameide wordt verzorgd door Rinus Maat.
E; [email protected]
T; 0184-601453